Tagi

, ,


Potwierdzamy że na programie Trening Kreatywny i Gry Szkoleniowe dopuszczamy nizej wymienione zagadnienia do egzaminu:

  • symulacja komunikacyjna : „Medytacje o sakramencie kapłaństwa w życiu i twórczości Karola Wojtyły” i „Działalność macedońskiej partii politycznej WMRO-DPMNE i jej porównanie z Narodową Demokracją”
  • symulacja lingwistyczna – „Atrakcyjność turystyczna Antwerpii” i „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”
  • symulacja lingwistyczna – „Związki Collegium Europaeum Gnesnense z zagranicą – nauka, dydaktyka, promocja” oraz Coachingowe Symulacje Biznesowe Organizowane Dla Pracowników oraz „Klasztory prawosławne w Polsce”
  • zabawa językowa : „Komunikacja symboliczna i znaczenie kolorów na danych źródłowych z stroju Polek po 1989 roku” oraz „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno”
  • zabawa lingwistyczna – „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji” oraz „Motyw śmierci i przemijania w „Brzezinie” i „Pannach z Wilka” – iwaszkiewiczowskie adaptacje Andrzeja Wajdy”
  • symulacja strategiczna – „Rzeczywistość PRL w filmach Stanisława Barei” oraz „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi”
  • gra decyzyjna – „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy” oraz „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną”
  • zabawa kreatywna : „Dziennikarstwo internetowe w dobie cywilizacji medialnej” oraz „Wpływ sytuacji społeczno-politycznej w Egipcie na funkcjonowanie turystyki w tym kraju”
  • gra lingwistyczna : „Polisemiotyczny wizerunek mężczyzny w internecie na studium przypadku anonsów towarzyskich” i „Rola organizacji pozarządowych w zakresie ochrony praw człowieka”